Kostplan 3000 kcal.

 In Ikke kategoriseret

Denne kostplan er på 3000 kcal. dvs. den er typisk for mænd, da det er de færreste kvinder der har en høj nok forbrænding til at kunne indtage 3000 kcal. Det betyder ikke det ikke kan lade sig gøre, men generelt er det svært for kvinder.

Så hvis du er mand, og du gerne vil opbygge noget muskelmasse er dette måske kostplanen for dig.

Brug kostplanen som inspiration, og juster op eller ned alt efter om du oplever du tager på eller ej.

Hvis du taber dig på de 3000 kalorier, skal du spise mere. Du kan tilføje lidt hist og pist til måltiderne, eller du kan tilføje et ekstra måltid.

Er 3000 kalorier lige i overkanten til dig? Så kan det være en kostplan på 2500 kcal. måske passer bedre.

Kostplan til muskelopbygning på 3000 kcal

Kostplanen her kunne passe til en person der har et ligevægtsindtag på omkring de 28-2900 kcal og til en person på omkring 100 kg. Der er rigeligt protein i denne kostplan, og man kunne sagtens nøjes med mindre.

kostplan muskelopbygning og bodybuilding

Kostplanen indeholder altså de retningslinjer der skal til for at du kan opnå muskelvækst

  • Protein over 1,6 g pr kilo kropsvægt
  • Mange måltider fordelt ove hele dagen
  • Protein til samtlige måltider
  • Frugt og grønt i løbet af dagen.
Summary
Kostplan 3000 kcal
Article Name
Kostplan 3000 kcal
Description
Find en gratis kostplan på 3000 kcal. lige her
Author
Publisher Name
Gilbaks
Recent Posts
Kontakt os

Har du spørgsmål eller kommentarer, er du altid velkommen til at kontakte mig. Smid en besked, så svarer jeg tilbage hurtigst muligt.

kostplan 2500 kcalBM Vægtløftersko