Opdag hvordan nybagte mødre får mere overskud og genvinder kropsstyrken efter en graviditet ! 

Det her kan du få helt gratis:

✅  En videolektion om hvordan du får din “Før-baby-krop” tilbage, uden at det påvirker din mælkeproduktion

✅  3 Super effektive øvelser der styrker bækkenet, uden at du skal lave en eneste knibe øvelse

✅  Gratis session med mig. Hvor vi taler om din nuværende livsstil og din situation, og hvilke mål og drømme du har. Ud fra den konsultation, prøver vi at lave en plan i forhold til at hjælpe dig sikkert videre i mål.

*Du forpligter dig ikke til noget ved at skrive dig op.

JA ! Det kan være super hårdt at blive mor, lige pludselig drejer hele verden sig rundt om dit barn.

Men hvis du ikke husker dig selv i processen bliver det også sværre at være en mor med overskud til dit barn.

Så mit råd til dig er helt klart dette:

HUSK DIG SELV ….

Hej 😄

Jeg tænker også at du synes at 2020 har været lidt crazy?

Ingen af os har kunne lave det vi egentlig gerne ville lave i år.

Bekymringer, stress og alt hvad der sker i samfundet, har absolut ikke bidraget til vores mentale eller fysiske sundhed!

Det har betydet corona-kilo der kan være svære at komme af med, og en motivation for motion der ligger langt væk.

Derfor er det også vigtigt at du får opbygget en god fast rytme, som ikke kan ryste dig af pinden på trods af hvad der sker rundt omkring.

Træning til virksomheder

Om Marianne Gilbak

Jeg har været personlig træner siden 2014. Desuden er jeg uddannet kostvejleder, VaneCoach – Speciale i efterfødselskroppen, og mange mange flere kurser og uddannelser. Jeg hjælper kvinder i Aalborg, Dronninglund og Online.

i 2019 blev jeg selv mor til en lille dreng, og en barselsperiode kan være en hård omgang for kroppen – med inaktivitet, dårlige ammestillinger, og søvnunderskud.

Jeg har hjulpet RIGTIG mange kvinder igang igen efter en fødsel. Med at komme igang med træning på en måde der passer til din “nye krop”.

For det kan være rigtig svært at navigere i hvad du må og ikke må efter en lang graviditet og en fødsel, hvor du måske har været inaktiv i rigtig lang tid.

Det siger andre mødre jeg har hjulpet ….

“Jeg har haft Marianne som min træner siden jeg fik min den førstefødte og vil have hende indtil jeg er helt 100% tilfreds. 

Hun er den bedste gave jeg nogensinde har givet mig selv og er det hele værd!”

Mia
Mor til 2

 

“Efter en laaaang graviditet, hvor jeg ikke lavede så meget som at rejse mig fra sofaen (sådan føltes det 😉 ) besluttede jeg mig for at komme i gang ca. 6 uger efter jeg havde født min lille dreng. Jeg havde brug for en der kunne guide mig og støtte mig i processen, ellers tror jeg aldrig jeg havde fået gjort så meget som en trilletur med barnevognen.

Marianne støttede mig under alle de 16 uger jeg var i gang, og var med til at motivere mig i at fastholde den gode rytme.

Selvfølgelig var der plads til barselhygge, men på et niveau hvor det ikke løb helt af sporet 🙂

Jeg kan helt sikkert anbefale Marianne til andre mødre”

Pernille
Mor til 1

Du kan starte lige meget hvornår du er blevet mor 

STEP 1

Udfyld formularen og hent dit materiale

Du kan gå igang med øvelserne med det samme 🙂

STEP 2

GÅ TIL KALENDEREN OG FIND EN TID TIL ET ONLINE MØDE MED MIG

STEP 3

SID KLAR VED DIN COMPUTER ELLER ET ANDET DEVICE TIL DEN AFTALTE TID.

(ps. du kan have baby ved hånden, og jeg har selvfølgelig fuld forståelse for babyer der til tider driller mors, tidsplan)

Kontakt os

Har du spørgsmål eller kommentarer, er du altid velkommen til at kontakte mig. Smid en besked, så svarer jeg tilbage hurtigst muligt.