Mor-Barn forløb ✓ Træn med din baby ✓ Kom i form efter fødsel ✓ Oplev fællesskabet Book din plads i dag !

Efterfødselstræning i Aalborg

Et 8-ugers Efterfødselstræning forløb, for mødre på barsel med guldklumperne med på sidelinjen. Du får et Community med andre mødre der også er på barsel, som også kæmper med babyer der ikke vil sove, manglende energi til træning, og chokoladetrangen der presser på.

Få adgang til onlinetræningsvideoer du kan lave hjemme i stuen med din baby på sidelinjen, samtidig med du får fællestræning med de andre mødre på holdet.

 

Drømmer du om?

→ At blive en mor der har overskud til dig selv OG din Baby?

→ At blive en mor der hurtigt kommer tilbage i form, og får tabt de trælse graviditetskilo?

→ At møde andre mødre i området der også er på barsel og som gerne vil holde sig aktive (det kan nærmest blive din anden mødregruppe)

→ At holde dig aktiv i barselsperiode, så du ikke tilbringer alle dine vågne timer siddende i stuen med baby på skulderen?

 

Hvis du kan sige JA til bare EN af tingene?

Så er mit efterfødselstræning hold helt sikkert noget for dig !


Hvad går Efterfødselstræning forløbet ud på?

Forløbet er et 8 ugers efterfødselstræning forløb, for dig med en lille ny.

Mit Mor-Baby forløb er en god blanding af træning på hold, + at du får hjemme-programmer som hjemmeopgave, så du også kan lave træning i din egen stue sammen med din baby.

En gang om ugen kommer vi til at have en fællestræning som foregår i Aalborg på Gugvej 140 (Gug)

Der sker noget helt specielt til fællestræningerne, du får mødt andre mødre der er i samme situation som sig. Og ligemeget hvor hård en nat eller nætter du har med din baby, vil du have lyst til at dukke op til fællestræninger – fordi vi andre venter jo på dig.

Til fællestræningerne, er der er fokus på at få pulsen op, og få brugt de store muskelgrupper. Mens du i hjemmeopgaverne kan få lidt mere fokus på din bækkenbund så den bliver stærk igen – Samt få styr på dine måske delte mavemuskler efter graviditet.

Derudover får du hjælp og inspiration til hvordan du håndterer kosten, så der både er nok næring til DIG og baby, hvis du f.eks. ammer.

Alle mødre (og deres babyer) kan deltage, ligemeget om du har trænet før eller ej. Jeg hjælper dig til at få tilpasset træningen til dit niveau.

Hvor og Hvornår træner vi?

Næste hold starter op i uge 43, og varer 8 uger. Dvs. opstart d. 23 Oktober.

Fællestræninger kommer til at foregå hver fredag 10:30. i en holdsal på Gugvej 140, Aalborg.

Er baby vågen kommer de med ind, sover baby kan de stå i barnevognen lige ude foran under halvtag.

OBS – i vinterhalvåret foregår træningen indendørs – i sommerhalvåret foregår træningen udendørs.

Få besked næste gang der er nye hold:

Kunne du ikke i denne periode? Men vil du gerne have besked næste gang der er ny opstart?

Det får du:

  • Et forløb med en personlig træner der er til rådighed for dig under hele forløbet.
  • En fælles træning om ugen – i 8 uger
  • Hjemme-træningsprogram som du kan lave hjemme sammen med din baby
  • Hjælp til kosten, som kommer til at foregå via. videolektioner
  • Medlem af en lukket Facebookgruppe sammen med andre der er i samme situation som dig.

Du vil under efterfødselstræning-forløbet opleve:

  • At du får styrket din krop efter graviditet.
  • Et sammenhold med andre nye mødre – der også ønsker at træne og være aktive
  • At din krop bliver fastere, du føler dig stærkere og at din kondition forbedres
  • At du bliver udfordret i dine træninger og får fornyet energi til at tage af dig selv og din baby

Med det samme du investerer i forløbet får du:

  • En videoguide til hvordan du undersøger dig selv og hvor delte dine mavemuskler er (så vi ved hvor meget arbejde der skal laves)
  • Den første hjemmetræningssession så du allerede nu kan begynde at styrke dit bækken og få samlet mavemusklerne – selvom der lige er lidt tid til fællestræningerne starter op.

Det siger tidligere klienter om mig som træner

  • "Marianne har hjulpet mig med at se en glæde i træning - og åbnet øjnene for mig, og at det hele ikke behøves at være alt eller intet. Jeg har tidligere deltaget på Bootcamp-forløb indtil videre, og jeg kan næsten ikke undvære det. Vi får lært en masse øvelser, som man kan tage med videre, og så er det bare super sjovt"

    Karina
  • "Jeg er blevet så meget stærkere siden jeg startede med at træne ved Marianne -  og så har jeg lært ufatteligt meget om træning, teknik og min egen krop. Jeg føler jeg er klar til at stå på egne ben nu"

    Pia
  • "Jeg har været på et af Mariannes Bootcampforløb - og jeg stopper ikke med at træne selvom forløbet er slut, jeg fortsætter helt sikkert, og bruger alle de ting vi har lært under forløbet. Jeg er så glad for jeg tog mig sammen og gik i gang, Marianne har været en super støtte undervejs og har altid stået til rådighed hvis der har været noget man er usikker omkring."

    Kristian

Skynd dig at sikre din plads med det samme!

Hvem er din træner?

Mit navn er Marianne – og det er mig der skal være din træner hvis du tilmelder dig holdet.

Jeg har arbejdet med personlig træning siden 2014, og jeg går meget op i at du får lært den korrekte teknik, og at du gradvist bliver  bedre.

Jeg har en Bachelor i Idræt, er uddannet personlig træner, styrke coach og meget mere.

I November 2019 blev jeg selv mor til lille Arthur, og fandt ud hvor meget træning man kan lave sammen med Baby, som både er sjovt for mor og barn.

 

Læs hele mit CV her, hvis du vil vide hvem der skal ta’ dig i hånden under hele forløbet.

Din investering for forløbet:

*Du har også mulighed for at få forløbet delt op i 2 rater

Har du spørgsmål inden du bestemmer dig?

FAQ

Hvor foregår træningen?

  • Aalborg på Gugvej 140

Hvor lang tid efter en fødsel skal der være gået for at jeg kan deltage?

  • Når DU er klar. Havde du ingen gener eller komplikationer i forbindelse med din graviditet og fødsel kan du sagtens deltage – også selvom du ikke har været til 8 ugers undersøgelse endnu.

Hvad hvis baby bare sover under hele træningen?

  • Der er halvtag lige udenfor centeret hvor baby kan sove i barnevognen. 
  • Er baby vågen kommer de selvfølgelig med ind for at kigge på mor 🙂

Kan man godt få synlige resultater ved 1 x træning om ugen +  hjemmetræning?

  • JA, det kan du sagtens !!! Der findes masser af gode træningsøvelser, hvor det eneste du skal bruge er din egen kropsvægt.

Hvad hvis jeg ikke kan komme en af dagene pga. sygdom, dårlig nat, eller andet?

  • Så misser du desværre blot en træning, men derfor kan du sagtens følge med næste gang alligvel.

Skal jeg vælge et Barnevognsfitnessforløb eller et personligt træningsforløb? – Hvad er forskellen?

  • På barnevognsholdet træner du sammen med andre, hvorfor du skal “dele” opmærksomheden med andre – det kan være rart, hvis du ikke ønsker at der en, der er over dig 100 % hele tiden – og hvis du bliver motiveret ved at træne med andre. Søger du derimod et forløb hvor der er fuld opmærksomhed på DIG – både hvad angår træning OG kost, så ville et personligt træningsforløb være et bedre valg.

Mail: Kontakt@gilbaks.dk

Summary
product image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
4 based on 7 votes
Brand Name
Gilbaks
Product Name
Barnevognsfitness
Price
DKK 1500
Product Availability
Available in Stock
Kontakt os

Har du spørgsmål eller kommentarer, er du altid velkommen til at kontakte mig. Smid en besked, så svarer jeg tilbage hurtigst muligt.