Træningsforløb – Anne’s Forløb

Home / Træningsforløb / Træningsforløb – Anne’s Forløb

Træningsforløb – Anne’s Forløb

Anne har været igennem et 12-ugers træningsforløb, hvor hun modtog personlig træning en gang om ugen. Hun vil her fortælle lidt om hendes forløb, og hendes oplevelser omkring det.

Personlig træner Aalborg

Før billede              –          Efter 12 uger

 

Navn: Anne Christensen

Alder: 23

Højde: 173 cm.

Vægt start: 68,7 kg

Vægt slut: 63,5 kg

anne fedt

Tidligere træningserfaring:  Løb og cyklede nogle gange om ugen, men har aldrig været vant til at træne styrketræning.

Hvad er målet med din træning?  Ville gerne have min fedtprocent ned og “strammes” op.

Hvordan ser din træning typisk ud? Træner 4 gange om ugen i ca en time, hvor det varierer imellem over- og underkrop.

Hvordan spiser du efter du er startet forløbet op contra tidligere?  Spiser mange flere grøntsager og meget mindre brød og pasta.

Bruger du nogle kosttilskud? kun fiskeolie.

Hvad har fået dig til at søge hjælp? Jeg havde brug for en overskuelig trænings og kostplan. (og et spark bagi!)

Hvordan er Marianne som vejleder? Hun er god til altid at være positiv og motivere ved personlige træningstimer. Hun er også rigtig god til at svare hurtigt på mails og generelt svare på alle mine åndsvage spørgsmål 😉

Personlig træner Marianne Gilbak

Før billede       –      Efter 12 uger

Har der været nogle særlige udfordringer mht. til kost/træning undervejs? Syntes at den største udfordring undervejs er, at det er svært at holde gejsten i alle 12 uger. Jeg var heller ikke så god til at overholde madplanen de sidste par uger. Men madplanen er rigtig nem at overskue og det var udelukkende mig selv der var skyld i de sidste ugers dovenhed. Overholdte næsten samtlige træninger, og tror at det var vildt godt at jeg havde en personlig træningstime om ugen hvor Marianne kunne motivere og hjælpe til at udfordre mig selv i træningen gennem hele forløbet.

Personlig Træning Aalborg

Før billede             –       Efter 12 uger

Hvad er din målsætning efter forløbet?

Jeg vil gerne blive ved med at træne 4 gange om ugen og stadig spise meget grønt og ikke så meget brød og pasta, da jeg efter de 12 uger har fundet ud af at det er rigtig rart at spise på den måde. Alt i alt har det været et rigtig godt forløb, og kan varmt anbefale at starte et forløb med Marianne.

 

Det har været en fornøjelse at samarbejde med Anne i løbet af de sidste 12 uger, og håber at se mere til hende fremover 🙂

 

Hjælp til Træningsforløb ?

 

Ønsker du hjælp til en mindre fedtprocent eller øget muskelmase ? Tøv ikke med at søge hjælp, hvis du ønsker et træningsforløb – Du finder priser her

Recommended Posts

Leave a Comment

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

691 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

Kontakt os

Har du spørgsmål eller kommentarer, er du altid velkommen til at kontakte mig. Smid en besked, så svarer jeg tilbage hurtigst muligt.

simone2Proteinbar